Specificaties 42" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 42PFL7403 Zwart Review

wrvk82 31 december 2009, 769 views

Philips 42PFL7403 Zwart

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Ook prima geluid
  • Makkelijk in te stellen
  • Betaalbaar
  • Vele aansluitmogelijkheden (pc etc)

Minpunten

• Naar ander kanaal switchen kost wat tijd

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Het design van de TV is erg mooi. Netjes afgewerkt en heeft veel weg van de ambilight lcd tv's.

Qua specs en prestaties klaag ik niet. Normaal (digitaal) tv kijken is echt geweldig, wat een beeld! Geen ghosting.

Erg mooi is de optie om je beeld op een makkelijke manier te kalibreren zodat jij als gebruiker de persoonlijk geprefereerde specs kunt draaien zonder dat je al te veel verstand hebt van de technieken.

~[Update 31-12-2009]
Nadeel: 42PFL7403 kan niet met CI+ module.
Je kunt nu via Ziggo een CI+ adapter kopen, waar je jouw digitale kaartje in kunt stoppen. Het signaal wordt dan omgezet naar HD (indien het kanaal het uitzendt in HD). Dit kan _NIET_ met deze televisie. Ik zou hem daarom ook nu niet opnieuw gekocht hebben.

Heb door het jaar heen veelal mijn PC aangesloten op mijn TV voor het kijken van films (sinds kort PS3 hiervoor aangeschaft). Via DVI -> HDMI aansluiting werkt dit prima!

Heb jij ook een Philips 42PFL7403 Zwart?

Ik ben het volledig met goudvis eens: volstrekt zinloze beoordeling!

Als je iets over een product te vertellen hebt, vertel het dan op een manier waar je medetweakers wat aan hebben. Een beoordeling zonder onderbouwing is als een kopje zonder bodem: je hebt er niets aan.
Wie zegt dat dit het eindresultaat is?
Dit is een 'simpele' productreview. Dit houdt in dat er alleen een beoordeling is gegeven op de criteria en geen inhoudelijke onderbouwing is gegeven. De gebruiker kan dit eventueel in de toekomst nog uitbreiden. Klik hier voor meer informatie.
Nuf' said. Bovenstaand commentaar slaat dan ook nergens op. Wel is een "echte" review mooier natuurlijk en hebben de meesten er wat meer aan. Laten we jopen op een uitbreiding dus :)
De mogelijkheid is er en wrvk82 maakt er gebruik van, waarom veroordeel je hem dan? Natuurlijk, een uitgebreide review is veel nuttiger, maar misschien heeft hij wel geen tijd of inspiratie voor een uitgebreid verhaal. Of wellicht gaat hij op een later tijdstip deze review alsnog uitbreiden.