Samsung UE40F5700 Review

marcsamsomNewbie 22 juni 2014, laatste update op 22 juni 2014, 264 views

Samsung UE40F5700

Pluspunten

• smarttv lijkt heel aardig maar is langzaam en apps werken niet handig met alleen afstandsbediening

Minpunten

• gebruikersinterface
  • beeldweergave
  • geluid
  • interactie met set top box, werkte initieel wel, maar viel na 24 uur uit

We wonnen een smarttv van samsung, verwisselden deze voor onze 8 jaar oude phlips. Maar hoe we ook aan de knoppen draaiden, de samsung bleef vreemde kleuren vertonen en waardeloos geluid geven. Rood was geen rood, maar meer een soort roze, groen was geen groen. Gebruikersinterface is ook compleet onlogisch, en niet eenvoudig te doorgronden met name ook omdat samsung geen behoorlijke manual op papier of elektronisch levert. Na installatie werkte interactie met Humax settop box prima, maar dit veranderde na 24 uur, interactie stopte en was ook na fabrieksreset en herinstallatie niet meer terug te krijgen.
Fijn dat we geen geld aan deze TV hebben besteed, maar al met al toch een flinke domper. Gelukkig hadden we de Philips nog en die staat dus inmiddels weer op zijn oude plek.

Heb jij ook een Samsung UE40F5700?