MS-Tech MS-N850-VAL Review
Erg slechte voeding. Ik heb een R9 290 videokaart en deze voeding zou het aan moeten kunnen. Niet dus. Slechte voeding!
Pluspunten
Koelte
Minpunten
Slecht vermogen 850 watt eigenlijk 500 watt
Eindoordeel
Erg slechte voeding. Ik heb een R9 290 videokaart en deze voeding zou het aan moeten kunnen. Niet dus. Slechte voeding!
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/575115/crop5f019c3502f40_cropped.jpeg?f=community)