Steelseries 7H USB Headset Review

Pr0spectr 21 juni 2014, laatste update op 10 augustus 2014, 120 views

Steelseries 7H USB Headset

Goede USB headset. Qua features in de software best wel wat opties (equalizer e.d.) Geeft erg levendig geluid en het volume kan behoorlijk hard. Microfoon klinkt helder en kwalitatief. Wel wat moeite gehad met de microfoon. Dit had te maken met bepaalde instellingen.

Pluspunten

• Stevig
  • Comfortabel
  • Genoeg Features en opties
  • Goede geluidsweergave
  • Goedkoop
  • Extra oorschelpen (Zachte)
  • Lange kabel
  • Uitschuifbare microfoon

Minpunten

• Had wat problemen met de microfoon
  • Saai uiterlijk

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
De SPDIF op sommige moederborden zorgt er voor dat als de microfoon geluid opneemt dat hij een erg hoog piepend geluid laat horen. Heeft met de driver te maken. Ik heb contact gehad met steelseries. Was eigenlijk vrijwel meteen opgelost door hun, (ze stuurden me een andere driver en wat instructies) en het werkte allemaal perfect daarna.

Verder dus een super fijne headset die in ieder geval voor mij nog heel wat luister uurtjes gaat maken!

Heb jij ook een Steelseries 7H USB Headset?