Canon PowerShot SX700 Zwart - Reviews

Specificaties 16,1MP • Full HD filmen • 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Canon PowerShot SX700 Zwart Review

kristalsuiker_6Newbie 20 juni 2014, laatste update op 20 juni 2014, 2.663 views

Canon PowerShot SX700 Zwart

Pluspunten

• Snel inzoomen, handzaam, scherpe foto's.

Minpunten

• Korte batterijduur.

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 3
Snelheid en automatiek Score: 4
De camera is compact en handzaam, maar voelt wel stevig aan. De batterij duur is wel wat kort, gemiddeld 250 foto's, als je filmpjes maakt of de flitser gebruikt minder. De flitser komt uit de camera, dat lijkt wat fragiel maar door er zorgvuldig mee om te gaan werkt het prima. De zoom is geweldig: de camera zoomt heel snel heel ver in, het beeld blijft dan scherp, hoewel het wel iets langer duurt voordat er scherp gesteld is. De filmkwaliteit is ook erg goed. Ook het geluid is goed wanneer je de opnames terug luistert. Kortom: een goede camera die zijn geld waard is.

Heb jij ook een Canon PowerShot SX700 Zwart?

Kun je de batterijduur in uren uitdrukken? Ik weet dat het in foto's uitdrukken praktischer is, maar in uren zegt mij wat meer. Kun je er bijv. een dag mee fotograferen of enkele dagen/slechts enkele uren? En dan heb ik het over een vakantiedag (dus zo nu en dan enkele kiekjes en de camera regelmatig aan-/uitzetten), niet een dag waarop je alleen maar gaat fotograferen.

Is de microfoon voor video-opnamen stereo? Er staat bij de productspecificaties van de fabrikant wel stereo audio, maar dat betekent nog niet dat dit ook in twee richtingen wordt opgenomen.

Wat bedoel je precies met
"de camera zoomt heel snel heel ver in, het beeld blijft dan scherp, hoewel het wel iets langer duurt voordat er scherp gesteld is"
?

Hoe gaat het verbinden met een PC/Mac/smartphone vie Wi-Fi precies in z'n werk?

Als je hierop in kunt gaan, dan ben ik je dankbaar en krijg je ook een hogere beoordeling. Je review is een prima begin, maar kan beter uitgewerkt worden.