Philips USB-accu Review

Killerbee89 20 juni 2014, laatste update op 23 juni 2014, 1.193 views

Philips USB-accu

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit verhouding
  • 1 tot 1.5 keer je telefoon opladen
  • Oplaad tijd van de powerbank
  • Opberg zakje
  • Klein

Minpunten

• Kleine USB naar micro USB kabel
  • Kwaliteit van de USB naar micro USB kabel

De Philips DLP 3600U/10 is een kleine maar toch krachtige powerbank. Het heeft 3600 mAh. Dit staat gelijk aan ongeveer 1 tot 1.5 keer je telefoon opladen.

De powerbank is voorzien van een micro USB ingang voor het opladen en een USB uitgang voor het ontladen.

De powerbank is voorzien van indicatie lampjes. Deze geven, het nog te gebruiken capaciteit aan bij het ontladen. Ook bij het opladen van de powerbank, geven de indicatie lampjes aan voor hoeveel de powerbank gevuld is.

Op de powerbank is een fysieke knop aanwezig. Deze is ervoor om het laden van bijvoorbeeld je telefoon, te starten of te controleren voor hoever de powerbank gevuld is.

Bij aanschaf zit het volgende inbegrepen:
* Philips DLP 3600U/10
* USB naar micro USB kabeltje
* Opberg zakje voor de Philips DLP 3600U/10

Helaas heb ik een slecht ervaring met het USB kabeltje. Bij mij maakte het USB kabeltje geen goede connectie tussen de powerbank en het apparaat waardoor mijn apparaat niet werd opgeladen.

Ik heb deze powerbank voor 20,- gekocht.

Heb jij ook een Philips USB-accu?

Wat is er mis met de kabel. Je draagt het aan als negatief punt, maar je hebt verder nergens in je tekst staan wat er zo slecht is aan die kabel.
Ow sorry.
Bij mij maakte het USB kabeltje geen goede connectie tussen de powerbank en het apparaat waardoor mijn apparaat niet opgeladen werdt. Ik zal mijn review zsm aanpassen. Bedankt voor de opmerking.