Specificaties Tower, 5 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Zalman Z11 Plus Review

Xrider 20 juni 2014, laatste update op 20 juni 2014, 226 views

Zalman Z11 Plus

Pluspunten

• Een goeie airflow
  • Rustige maakt geen lawaai ook de kleine zij fans niet
  • Er zitten stof filters bij

Minpunten

• Lampjes
  • Cable management

Bij deze kast kon ik niet alle kabels lekker weg werken er is wel een ruimte er onder maar is net genoeg voor een mijn om er achter te leggen.
Veder is deze kast ontzenttend stil en heeft een TOP airflow.
De onderdelen blijven lekker in een comfertable tempratuur zone van 38 tot 65 graden.

De onderdelen die ik er in hebben zijn standaard OC dus produceren al wat hitte maar daar heb ik geen last van.
De fans van de case zijn heel rustig ik hoor ze haast niet zelfs de kleine fans die aan de zijkant zitten hoor ik niet.

De standaard led verlichting die er in zit vind ik wel een beetje minder maar ach het bouwt wel lekker gevoel van een bakbeest.

Al met al is het een toffe kast en ik raad het aan voor de gamer die met lucht zijn kast koelt.

Heb jij ook een Zalman Z11 Plus?