HQ Products 4 poorts HDMI switch Review

MrBreeze 20 juni 2014, laatste update op 20 juni 2014, 625 views

HQ Products 4 poorts HDMI switch

Pluspunten

• Niet duur
  • Makkelijk wisselen van kanaal met knoppen

Minpunten

• Haperingen beeld
  • Beeldsignaal komt helemaal niet door
  • Geluidsignaal komt (soms) niet door

Features Score: 2
Ik heb dit product al bijna een jaar in het bezit en heb het nu voor de tweede maal retour gestuurd. In het begin werkte het best goed, maar na verloop van tijd ging het signaal van bv de TV setupbox haperen of komt er helemaal geen signaal door. (ook na vervanging kabels) Ik heb hem nodig vanwege een TV met maar 1 HDMI poort.

Het geluid van andere apparaten, zoals een XBOX360, komt ook niet altijd door. Na veel testen en wisselen van kabels blijkt het telkens aan de HDMI switch te liggen. Bij rechtstreeks aansluiten bleek het opgelost.
Het product is niet duur, maar werkt helaas niet of nauwelijks.
Mijn advies, niet kopen.

• Philips HD ready
  • Xbox 360

Heb jij ook een HQ Products 4 poorts HDMI switch?