Argosy HV675 Review

Henk TrouwNewbie 10 februari 2009, 2.473 views

Argosy HV675

Pluspunten

• Al je foto's, films, muziek goedkoop onder handbereik, ik vind het te gek.
  • Al je cd doosjes, dvd's kunnen weg op de HD en klaar.

Minpunten

• Je hebt de TV nodig voor het menu als je alleen je muziek afspeelt.

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik zocht een mediaplayer en vond deze Argosy HV 675 bij bigdennis 79,95
Je sluit hem aan via usb op je tot max. 2TB HD en op je TV en Audio.
Hij is zeer volledig want hij ondersteunde alles wat ik zocht en met name DTS muziek deed hij meteen goed via een coax aansluiting. Kabeltje zat er niet bij maar voor je tv alle kabeltjes aanwezig.
DVD's staat ingesteld dat hij alle geluidsformaten naar stereo zet en toen ik die via setup aangepast had kon ik alle soorten muziek instellen en vooral de 3.2.1. of te wel DTS vind ik erg mooi vandaar dat ik dat belangrijk vond.
Voor mij is dit de beste aankoop van het jaar, niks meer branden op je HD zetten en klaar.
Zie gebruiksaanwijzing. http://www.bigdennis.com/...iaPlay-User-Manual-NL.pdf

• WD 1TB Elements Zwart

Heb jij ook een Argosy HV675?

Om heel eerlijk te zijn, wat je ook al aan de waardering kunt zien, je review is aan de korte of karige kant (hoe je het wilt zeggen, het maakt niet uit).

Tips:
1. Neem desnoods alle punten stapsgewijs door als dit makkelijker is ;)
2. Je positieve en negatieve eigenschappen zijn goed :)
3. Maak je review langer (door tip 1 op te volgen)
4. Voeg foto's toe :9~ (levert vaak "kudo's" op)
5. Het is meer jou mening dan een review. Probeer dit te veranderen. Natuurlijk kan je hier jou mening in verwerken ;)
Dit merk media player stond enige tijd terug op Ibood maar aangezien ik geen reviews vond laten schieten, leek me inderdaad veel functionaliteit te hebben.
Red-Font, Je hebt gelijk het is wat aan de korte kant en in een enthousiaste bui snel getikt. Ik dacht met de gebruiksaanwijzing erbij komt iedereen voor alle info aan zijn trekken.