Specificaties 17" @ 1280x1024 (SXGA) (TN, 12ms) - Bekijk alle specificaties

AG Neovo F-417 Zwart Review

gonkerd 14 juni 2005, 397 views

AG Neovo F-417 Zwart

Pluspunten

• Design, reactie snelheid

Minpunten

• Slecht OSD, Monitor voet niet in hoogte verstelbaar

Heb deze monitor nu 1 jaar, de prijs is nu flink gedaald, zo ook van andere tft monitoren. Maar ik vind de prijs kwaliteit verhouding nog steeds zeer goed. Ik game regelmatig met deze monitor en dat gaat prima ik heb geen last van ghosting.

Deze monitor heeft ook een mooi design het is weer eens wat anders dan die standaard witte monitoren. Helaas is de monitor voet niet in hoogte verstelbaar. Het enige minpunt is misschien dat het OSD menu niet echt gemakkelijk is, je zult eraan moeten wennen. Gelukkig heb je het niet vaak nodig doordat het goede auto-adjustment systeem ‘ziet’ dat je game of ander programma maar half op je scherm staat en past het automatisch aan. Mocht het niet automatisch goed gaan dan kan je zelf nog op de gelijknamige button drukken en wordt het alsnog goed gezet. De kabels die erbij zitten zijn lang zat je moet alleen met aansluiten even opletten dat je ze ook nog een gat in de voet kan steken zodat ze netjes naar achter gaan. (zou best kunnen dat het in de handleiding staat maar wie leest die nou)

• ATi Radeon 9800 Pro 128MB (AGP)
  • Linux

Heb jij ook een AG Neovo F-417 Zwart?