Archos 45 Helium Zwart

Niet beschikbaar
Specificaties 4,5" • 854x480 • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Archos 45 Helium Zwart Review

mc-elvin 16 juni 2014, laatste update op 16 juni 2014, 2.263 views

Archos 45 Helium Zwart

Pluspunten

• Design
  • Bereik
  • Software

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Beeldkwaliteit opname
  • Featureset
  • Scherm

Ik heb deze paar weken terug voor mijn vader gekocht als een begin toestel.
Dit is ook de eerste keer dat mijn vader een smartphone gebruikt.

Voordat ik hem aan mijn vader gaf, heb ik hem zelf een weekje kunnen testen.

Resultaat:

Bouwkwalieit: Je kon de prijs letterlijk voelen, toestel kraakt heel erg in jou handen en voelt goedkoop aan.

Beeldkwaliteit: Resolutie van 854x480 is heel erg laag voor een scherm van 4,7 inch. maar voor iemand die niks beters heeft gezien, maakt het niet uit en is het prima te doen.

Uit het verpakking draait het toestel Android 4.3 zonder een skin waar ik in een week tijd geen problemen mee heb gehad en met de snelheid zit het ook wel goed totslot dit is zeker geen toestel waar je fotos mee wilt maken, fotos komen erg wazig uit en resolutie is erg laag daarnaast is de focus heel erg traag.

Een leuk toestel voor een beginnende smartphone gebruiker.

Link website:

Heb jij ook een Archos 45 Helium Zwart?

Uit nieuwsgierigheid : nog een reden waarom je niet voor de Motorola Moto G bent gegaan ?
Qua specs beter, en de reviewers zijn praktisch allemaal lovend... Prijs scheelt niets...
Goedkope abonnoment

Deze was namelijk te krijgen voor 10 euro permaand 2jaar.

550MB internet/Belmin 1000+sms en toestel koste maar 59 euro incl verzenden en aansluitkosten.
Helder,
qua aanschafprijs zijn ze namelijk hetzelfde (159 euro tov 150). Dus misschien hadden ze ook wel een abbo met de moto-g voor hetzelfde geld (of een eurootje duurder per maand)...
Weet je nog welke provider dat was ?
Ja klopt, als ik die keuze had was ik zeker voor de Moto G gegaan.

https://www.gsmwijzer.nl/archos/45-helium-4g Hollandsnieuwe
ach jammer, dat had dus blijkbaar ook gekund voor 11 euro per maand :

Damn, da's zonde zeg !

owh, zie nu wel dat je dan 50 euro bij had moeten tellen... Dan nog denk ik het overwegen waard gezien wat je ervoor terug krijgt (meer opslagplaats, hogere resolutie scherm, blijkbaar betere camera, en betere kwaliteits-beleving)...

[Reactie gewijzigd door TIGER79 op 17 juni 2014 10:14]

Ja maar dan moet je nog is 137 bij lappen terwijl bij archos maar 60 is