Samsung BD-F6500 Review

SimonTuijpNewbie 15 juni 2014, laatste update op 15 juni 2014, 250 views

Samsung BD-F6500

Pluspunten

• De hardware is goed.

Minpunten

• De BD-F6500 maakt gebruik van SamsungLink, om de verbinding te maken met de PC. Deze SamsungLink software geeft af en toe de melding op de PC dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Echter het downloaden hiervan breekt vaak na 4% af, op meerdere PC's. Samsung support suggereert dat het probleem bij mij ligt en doet geen echte moeite om dit uit te zoeken. Ik lees bij andere fora op internet dat ook bij andere mensen er download problemen met Samsung zijn. En elke keer stopt de download na 4%.

De bijbehorende SamsungLink software op de PC is erg matig v.w.b. stabiliteit.

Heb jij ook een Samsung BD-F6500?