LG D2343P Zwart

Specificaties 23" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG D2343P Zwart Review

plumberNewbie 14 juni 2014, laatste update op 14 juni 2014, 186 views

LG D2343P Zwart

Pluspunten

• goede beeld kwaliteit.
  • ips led.
  • 3D techniek let op 60hz.
  • mooie kleuren.

Minpunten

• niet in hoogte verstelbaar.
  • minimaal kantelbaar.
  • Alleen een RGB kabel meegeleverd.

De beeld kwaliteit is uitstekend. Naar mijn mening, de kijkhoek is ook goed niks op aan te merken.
Bij 3D weergave wordt de kijkhoek beduidend kleiner ten opzichte van mij lg tv.
Je moet er aardig recht voorzitten voor mooi 3d beeld.
scherm ondersteund niet de 3d vision technology van nvidia omdat hij maar 60hz is. Maar met bijv Crysis 2 en 3 werkt het uitstekend.

Ik heb dit scherm nu onv een half jaar en het is een heerlijk scherm om op te gamen.

prijs kwaliteit is echt prima.

heb ook nog 2 ander lg schermen voor nvidia surround en dat werkt uitstekend gen tot nauwelijks kleurverschil met zijn 2d collega's.

Heb jij ook een LG D2343P Zwart?