Canon EOS 1100D Zwart Review

melany2001 14 juni 2014, laatste update op 14 juni 2014, 459 views

Canon EOS 1100D Zwart

Pluspunten

• Werkt gemakkelijk
  • Goed voor beginners
  • Heldere en erg mooie foto's
  • Gebruiksaanwijzing in het Nederlands
  • Bijgeleverde programma's

Minpunten

• Beeld is niet helemaal helder op het fototoestel zelf als je foto's terug wil kijken

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 4
Ik heb mijn Canon EOS 1100D nu een paar maanden en ben zelf 13 jaar oud. Ik kan er goed mee om gaan en heb een Tamron 18-200mm lens erbij. De spiegelreflexcamera doet het erg goed en is simpel om mee te werken. Er wordt ook een gebruiksaanwijzing bij geleverd, in het Nederlands. Mijn fotocamera heb ik nog maar 2 keer op hoeven laden, terwijl ik hem aardig veel gebruik en hem nu (even denken) 4 maanden heb. Er is nog niks stuk en ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem heb gekocht. Een aanrader voor de beginners is wel een spiegelreflexcamera die makkelijk werkt. Veel mensen beginnen met een 18-55mm objectief.

Heb jij ook een Canon EOS 1100D Zwart?

Reviews door de redactie

Je zegt dat de foto's op de camera niets helemaal helder zijn. Zijn ze wel goed als je ze op de computer bekijkt?