Specificaties 520W (80 Plus Bronze), niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Seasonic S12II-Bronze 520W Review

Kyle98 13 juni 2014, laatste update op 13 juni 2014, 850 views

Seasonic S12II-Bronze 520W

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Lawaai (waarschijnlijk kwaliteitsissue dus niet bij allemaal)

Prestaties en stabiliteit Score: 3
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 4
Koelvermogen Score: 1
Dit is niet echt een review maar eerder een negatief punt.

Ik heb deze psu 3 maanden geleden gekocht voor mijn gaming pc, maar tot een paar dagen geleden begint hij heel hard te blazen tijdens het gamen echt niet normaal hard. Mijn systeem trekt tijdens het gamen 200-300 watt dus dat zou die makkelijk moeten kunnen doen. Voor de rest is het een redelijke psu die lekker goedkoop is en ook van goede kwaliteit is. Hij is niet modulair maar dat maakt mij niet uit, want ik kon alle overgebleven kables gewoon achter mijn kast doen zodat je kabelboom in een keer kon weg werken in plaats van allemaal losse kabels.

Heb jij ook een Seasonic S12II-Bronze 520W?

Staat de fan van de PSU naar boven of naar onder gericht in je case?
Misschien moet je naar boven plaatsten, ik heb gehoord dat het helpt
Ik heb zelf met deze na anderhalf jaar een tikkende voeding. Gelukkig onder garantie zojuist vervangen.
het bleek een fout van mijn psu dus kon hem opsturen en nu is het gefixed.