Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 3.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

MadCatz R.A.T. 3 Matte Black Review

MrFreak 11 juni 2014, laatste update op 12 juni 2014, 440 views

MadCatz R.A.T. 3 Matte Black

Pluspunten

• stoere muis
  • verstelbaar
  • dpi toggle knop
  • 4 verschillende modes
  • stevig draad

Minpunten

• het software start niet automatisch de mode als je de computer opnieuw opstart (je moet dan via het snelmenu de mode activeren, dus niet heel erg xD

Introductie

Wil jij een muis die lijkt op een transformer? Dan is de MadCatz R.A.T. 3 Matte Black de ideale muis voor jou.

Wat kan deze muis?

■ 4 DPI instellingen – met de DPI knop kan je switchen met 4 verschillende DPI's. [ DPI - 450, 900, 1800, 3500dpi ]
■ 2 knoppen die je zelf kan instellen (zelf speel ik een spel waarmee ik scripts gebruik, in die scripts gebruik ik binds en die kan je dan heel handig instellen op die 2 knoppen)
■ 1 knop waarmee je verschillende modes kan inschakelen. Een mode maak je via het software dat je kan downloaden op http://www.cyborggaming.com/. Met het software kan je vier verschillende modes maken, in één mode kan je instellen wat elke custom knop moet doen.
■ De muis is verstelbaar

Comfort:

De MadCatz R.A.T. 3 kan je verstellen. Het zit met schroefjes aan de zijkant los die je er gemakkelijk uit kan halen met een inbussleutel kan los halen.
De muis wordt niet snel vies maar dat kan verschillen per persoon. Het is een fijn plastic/rubber oppervlak dat lekker ligt in de hand en het plakt totaal niet. De usb-kabel is best stevig en is omhulst met een soort draad (het vangt wel stof op dus één keer in de week moet je er even met je hand lang om de stof weg te halen)

Software:

Het is software is duidelijk en is zonder moeite te volgen. Met het software kan je modes maken die instellen wat je muis allemaal doet en het werkt prima op windows 7,8 (mac os weet ik persoonlijk niet) Een minpuntje van het software is dat het best wel lang duurt voordat het opstart.

Mening en Ervaring:

Al met al is dit voor mij een geweldige muis, zoals ik al zei is deze muis echt van kwaliteit en met game ervaring zie ik geen minpunt om deze muis niet te gebruiken. Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk maar die muis ziet er damm good uit. Ik heb nog geen problemen gekregen met deze muis en ik heb er nu 9 maanden plerzier mee. Als ik er dan tog kritisch naar moet kijken is 2 knopen die je zelf kan instellen voor een muis niet enorm veel maar daarvoor zijn de modes een geweldige oplossing.
Dus ik zou zeggen. Deze muis is echt zijn geld waard.

Een duidelijke videoeview:

Heb jij ook een MadCatz R.A.T. 3 Matte Black?

Wat een mooie productbeschrijving heb je gemaakt.

Waar is de review?
Je hebt gelijk, maar ik was nog niet klaar met mijn review en ik wilde graag morgen verder dus ik had em alvast geüpload maar het is nu klaar
Even een tip, je kan de modus wel automatisch laten opstarten (heb een R.A.T. 5) ik moest er ook even naar zoeken.

Via het snel menu kan je het instellen, ik heb nu niet de software bij de hand maar daar moet je even op googlen.
Echt? Dat zou geweldig zijn, ik ga het meteen opzoeken