Trust GXT10 Gaming Headset Review

justinvd02 9 juni 2014, 326 views

Trust GXT10 Gaming Headset

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede microfoon
  • Control over Mic (ON/OFF)
  • Control over geluid (sterkte)

Minpunten

• De oordoppen (soort van) zijn wat aan de kleine kant.
  • de microfoon is te kort
  • na een lange tijd (ongeveer 1 uur) kan dit irriteren aan je oren/hoofd (bij mij dan)

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Ik wou wel eens een keer een headset hebben want mijn skype gesprekken hadden veel ruis. ik had er niet veel geld voorover dus heb ik deze gekocht. 20 euro vond ik wel prima en ik had goede reviews gelezen over deze headset. dus had ik hem besteld. hij kwam wel wat later binnen dat eigenlijk was. ik werdt wel geinformeerd over deze verzending. ik moest wachten dus. nu ik hem (GXT 10 Games Headset) binnen en heb ik wat goede punten en slechte punten hierover. in ieder geval. het is een aanrader voor degene die niet zoveel geld overheeft voor een gamer headset.

Heb jij ook een Trust GXT10 Gaming Headset?

dat de oorschelpen wat klein zijn komt omdat dit een on-ear headset is en niet een over-ear dus dat kan je niet echt als minpunt beschouwen