Specificaties 13,3" (1920x1080), 1TB (hdd) - Bekijk alle specificaties

BTO X-Book 13CL58 QUAD IPS Review

MrKuromili 8 juni 2014, laatste update op 14 juni 2014, 2.512 views

BTO X-Book 13CL58 QUAD IPS

Een snelle gaminglaptop, op de website van BTO kan je zelf bepalen wat je erin wilt hebben. Enigste minpunt vindt ik toch wel de fans die ontzettend hard draaien wanneer aan het intensief gamen bent, soms gaat ie wel eens aan als je gewoon normale dingen aan doen bent (browsen, documenten typen, etc etc). Soms kan dit een probleem zijn bij school omdat iedereen geconcentreerd bezig is. verder heb nergens over te klagen het is gewoon een erg goeie laptop.

Ik heb hem pas net, dus dat betekent dat ik niet alles van die laptop heb gezien. Ik ga er nog games op installeren en zet alle scores op een rijtje en wat ik er precies bij heb gekozen.

Heb jij ook een BTO X-Book 13CL58 QUAD IPS?

Voeg nog wat foto's toe? Heeft het scherm dode pixels, andere visuele storingen? Hoe werkt het touchpad, zitten daar problemen? Sommige BTO laptops hebben dat als je typt plots de cursor verspringt alsof je de touchpad aangeraakt hebt (ook al staat die uit) |:(
De touchpad werkt prima, er zit een beetje te veel grip op. Ik zet mijn touchpad altijd uit oordat ik ga gamen en ik heb er nooit last van gehad.
Hoe zit het met de accuduur van deze laptop? Maw hoe lang kan je er mee door. Misschien handig ook om te weten over welke configuratie jij beschikt. Thanks
Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
X•BOOK 13CL58 GTX860 3K IPS SCHERM READY! 13CL58-BUNDEL 1 ¤ 1.246,50
Videokaart - Full HD of 3K WQHD scherm
1 x 13CL58: 13.3 inch Full HD Non-Glare (mat) 1920 x 1080 / NVIDIA GTX860M-2GB W230SS-FHD-GTX860M
Processor
1 x Intel® Core™ i7-4710MQ (6M Cache, up to 3.50 GHz) - 47Watt - Quad Core PROC-I7-4710MQ
Koelpasta
1 x 240GB Crucial M500 mSATA SSD SSD240-CRM500-M
SSD Slot 2 (mSATA)
1 x Geen mSATA SSD Module in slot 2 (optioneel) MSATA-OPTIE2
Wireless
1 x Intel Dual Band Wireless-AC 7260, 2.4 & 5GHz, 300~867Mbps + Bluetooth WLAN-7260AC
Keyboard / Toetsenbord taal
1 x 2 Jaar Carry in garantie GAR2JRCARRYIN
AKTIE = Gratis aktie-kit + gratis transport t.w.v. ¤ 44,95
1 x BTO Basic draagtas, t/m 17 inch, incl gratis aktiekit TAS-BTO-17BASIC
Stichting de Thuiskopie

Accu gaat 5 a 4 uur mee bij normaal gebruik, dus gewoon browsen Enzo.

Bij zwaar gebruik gaat ie wat korter mee, 3 uren om precies te zijn. Dit als ik met Adobe illustrator en indesogn aan het werk ga.