Specificaties Gamepad voor de Android - Bekijk alle specificaties

Speedlink MYON Mobile Gamepad Zwart Review

roundlet 6 juni 2014, 815 views

Speedlink MYON Mobile Gamepad Zwart

gekocht bij saturn.
Ik speel zo nu en dan wel eens een spelletje op mijn sony z2 en gta etc is dan niet heel fijn te spelen. De Samsung gamepad vond ik veel te duur.

Toen zag ik deze liggen voor 3 tientjes. Hij werkt helaas niet met spellen van EA, maar wel van gameloft , gta enz.
Verwacht geen ps3 controller maar hij zeker niet slecht en speelt veel beter dan touch screen!!!

hij heeft een ingebouwde accu waarmee ongeveer 12 uur gespeeld kan worden. Hij kan met een klem je telefoon op zijn plaats houden. Waardoor je gewoon een handheld heb.

korte review. komt later meer!

Heb jij ook een Speedlink MYON Mobile Gamepad Zwart?