Specificaties GF GTX 780 (889MHz), 3GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Asus GTX780-DC2OC-3GD5 Review

JustDenDimi 5 juni 2014, 471 views

Asus GTX780-DC2OC-3GD5

Pluspunten

• Geluidproductie
  • Temperaturen
  • Overclockbaarheid

Minpunten

• Prijs ligt net iets hoger dan AMD concurrent (R9 290X)

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze kaart nu al enkele weken in mijn systeem zitten en ben zeer tevreden met de prestaties van deze kaart. Ik heb niet de volle prijs moeten betalen, maar in vergelijking et de counterpart van AMD ligt de prijs net ietsjes hoger. De drivers zijn uitstekend wat te verwachten is van Nvidia, en de features van GeForce Experience zijn mooi meegenomen.

Standaard zonder de fan speed te controleren hoor ik deze kaart helemaal niet en de temperaturen zijn zeer laag, zelfs met een kleine OC over de standaard OC van Asus hoor ik deze kaart helemaal niet door mijn headset.

Deze kaart is zeker voldoende om alle current gen games te spelen op Ultra settings. en met een beetje OC werk haal je een zeer goede frame rate waarmee je zekere een goede spelbeleving zal hebben.

Heb jij ook een Asus GTX780-DC2OC-3GD5?

Reviews door de redactie