Samsung DV70F5E0HGW

Specificaties Warmtepompdroger met 7kg laadvermogen - Bekijk alle specificaties

Samsung DV70F5E0HGW Review

Anoniem: 576198Newbie 4 juni 2014, laatste update op 4 juni 2014, 1.592 views

Samsung DV70F5E0HGW

Pluspunten

• Zuinig qua energie
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooi uiterlijk (voor een droger)
  • Doorzichtige deur (je kan dus zien of je er iets in hebt gedaan wat er niet in mag, in mijn geval ideaal)
  • Verstelbare poten
  • Startuitstel
  • Resterende tijd
  • Geeft aan wanneer hij klaar is
  • Geeft zelf aan wanneer het filter schoongemaakt moet worden.

Minpunten

• Het aangeven dat hij klaar is doet hij met een geluidje, maar die is vrij zacht.
  • Ik had meer verwacht van de Smartcheck functie

Energieverbruik Score: 4
Droogresultaat Score: 5
Tijd voor een warmtepompdroger. Het 2 jaar oude C-labeltje eruit geknikkerd (€ 38,- afschrijving overigens, niet slecht ;)) om deze A++ het werk over te laten nemen. Wij wassen en drogen regelmatig, dus dat scheelt een bak met energie!

We kozen voor deze Samsung DV70F5E0HGW, omdat we, niet zo lang voor deze aankoop, een Samsung WF70F6E0Q4W EcoBubble wasmachine hebben aangeschaft. Ze lijken qua uiterlijk op elkaar en dat maakt het zicht in de bijkeuken wel zo netjes.

De bediening is rete-simpel, draaiknop voor de programma's en losse knoppen voor eventuele opties die je bij het programma wilt inschakelen (kreukvrij, startuitstel e.d.).

Het ding heeft een geinig deuntje als je hem aan of uitzet en als het programma klaar is. Het deuntje is overigens wel wat aan de zachte kant. Als je muziek op hebt staan of een deur sluit hoor je hem al niet meer. Maar goed, datzelfde geldt voor de wasmachine, die heeft dezelfde jingle.

Al met al een fijn apparaat in gebruik die precies doet wat je ervan vraagt. En dat met een erg laag energieverbruik tegen een mooie prijs. Aanrader.

Heb jij ook een Samsung DV70F5E0HGW?