Samsung S5620 Monte Aluminium, Geel, Goud, Roze, Wit, Zilver, Zwart

Specificaties 3" • 240x400 • 200MB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung S5620 Monte Aluminium, Geel, Goud, Roze, Wit, Zilver, Zwart Review

DaanVerwaaij 2 juni 2014, laatste update op 2 juni 2014, 117 views

Samsung S5620 Monte Aluminium, Geel, Goud, Roze, Wit, Zilver, Zwart

Pluspunten

• Solide en degelijk
  • destijds waar voor je geld
  • kwam compleet met alles wat er destijds beschikbaar was
  • één van de eerste telefoons met een micro-usb aansluiting en een universele jack voor oordopjes

Minpunten

• matige accu die snel en lang in de besparingstand staat
  • geen ruimte voor apps
  • niet of matig werkende ping
  • werd zeer snel ingehaald door de androids die de markt veroverden en was niet compatibel met nieuwe apps

Ik heb deze telefoon gekocht in het tijdperk dat de samsung star de markt beheerste. Toen was de telefoon best prijzig en ik geloof dat ik er €204 euro of iets dergelijks voor betaald heb. Deze telefoon was één van de eerste budgetphones die met wifi en touchscreen kwam. Ik heb 2 jaar lang veel plezier gehad van het toestel. De proto-androidversie draaide altijd goed en is weinig vastgelopen. Uiteindelijk is de telefoon, zonder krassen en barsten overleden na een duikavontuur in de sloot. Nu gebruik ik hem echter nog steeds vaak als mp3 speler vanwege de accu die makkelijk een dag of 2 meegaat en slechts de microfoon is kapot.

Heb jij ook een Samsung S5620 Monte Aluminium, Geel, Goud, Roze, Wit, Zilver, Zwart?