Acer Aspire V5-573G-7450121Taii Review

mitchpsvNewbie 1 juni 2014, laatste update op 10 september 2014, 1.591 views

Acer Aspire V5-573G-7450121Taii

Prima laptop! Heerlijk snel, veel werk en -opslaggeheugen, goede hardware, super licht.

Pluspunten

• Slechts 2 Kilogram licht
  • Goed 1920x1020 scherm
  • Krachtige i7 4500u processor
  • Krachtige Geforce GT 750M met 4gb VRAM, meeste 2014-games op medium/high
  • Veel werkgeheugen
  • 1TB HDD
  • MSATA slot

Minpunten

• Batterij gaat tijdens het gamen max een uurtje mee
  • Toetsenbord is niet geweldig
  • Wordt heel warm bij het spelen van games op hoge instellingen.

Vorige week de Acer Aspire V5-573G gekocht bij Bol.com. Ik had 15% korting door de Bulk tiendaagse, dus hij was maar 789 ipv 929. Voor 789 euro krijg je echt geen betere laptop dan deze acer.

Ik ben super tevreden, hij is heerlijk licht, het scherm is goed, veel opslag- en werkgeheugen en de videokaart is goed.
Ik heb tot nu toe games gespeeld die niet extreem grafisch veeleisend zijn zoals Sniper Elite V2, Medal of Honor (2010), Assasin's Creed 1 en Call of Duty Modern Warfare, deze games draait de acer gemakkelijk op Ultra settings.

Gamen moet je echter niet doen zonder oplader aangesloten, dan gaat ie in ongeveer 50 minuten van 100% naar 0%, ook wordt de laptop erg warm boven het toetsenbord tijdens het gamen maar veel last heb ik daar niet van, aangezien ik mijn laptop op mijn bureau heb staan. Ook maakt de laptop redelijk veel geluid tijdens het gamen, maar ik denk dat het normaal is vergeleken met andere laptops.

Binnenkort maar denk ik even een ssd kopen, ook een pluspunt dat er een msata slot in zit.

De batterij gaat volgens Acer 6,5 uur lang mee, als ik de helderheid een beetje hoog heb en veel filmpjes kijk dan haal ik de 4,5 uur. Dat is een prima accuduur voor een laptop met deze hardware.

Heb jij ook een Acer Aspire V5-573G-7450121Taii?

Goede review! Ik wil deze laptop ook kopen, maar hij is nergens meer verkrijgbaar. Weet jij misschien waar ik hem nog kan kopen?
Ja ik heb 'm dus voor 789 euro gekocht bij Bol.com met 15% korting. Hij is nu nog maar bij een paar winkels te koop vanaf 999 euro. voor die prijs heb je denk ik nog wel betere laptops.
wat mij vooral goed lijkt aan deze laptop, is het lage gewicht en de relatief goed specificaties. het is voor mij belangrijk dat ik de laptop gemakkelijk mee kan nemen en er toch zwaardere programma's op kan draaien. Als je alternatieven kan geven of site's waar ik deze laptop kan kopen, ben ik je zeer dankbaar!
Acer Aspire V5-573G-54208G50aii, I5 ipv I7... voor de rest precies hetzelfde en slechts 738 euro.
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii

ik zou gewoon op tweakers zoeken op laptops, filteren op een gewicht van minder dan 2,3 kilo en een goede videokaart zoals GT750m.
Succes!