Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart Review

marcelvdk 1 juni 2014, laatste update op 1 juni 2014, 2.277 views

Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Pluspunten

• Scherper beeld dan mijn 2472.
  • drukknopjes tbv bediening. De 2472 werkte met touch, wat niet zo fijn is.
  • goede prijs/kwaliteit.

Minpunten

• geen, tot nu toe.

Lange tijd heb ik gewerkt, op mijn desktop, met 1 monitor (de ilyama 2472HDD). Daarnaast had ik een laptop staan. Maar aangezien deze er recent mee gestopt is, had ik nu de ruimte voor een 2e monitor. Door beperkingen in de opststellingsmogelijkheden was een 27inch monitor niet mogelijk. Dus dan maar een 2e 24 inch monitor erbij. Aangezien ik er niet mee game zijn voor mij reactie tijden niet echt belangrijk. soms doe ik nog wel eea aan fotobewerking, dus hoe de kleuren zijn, dat is voor mij wel interessant. Mijn huidige monitor, de 2472, heb ik recent nog gecalibreerd met een spyder (helaas niet meer tot mijn beschikking). Dus gevoelsmatig kon ik de 2483 in de buurt brengen van de 2472.

Uitpakken en plaatsen is 5 minuten werk. Je klikt de houder aan de monitor, waarna je deze op de voet plaatst.

De eerste indrukken zijn goed. Geen bijzonderheden of afwijkingen te zien. Gewoon een goed beeld. Onder scherpe hoeken wordt het beeld wel anders. Maar ik zit er recht voor dus dat is geen probleem.

• Geforce GT 320

Heb jij ook een Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart?

Aangezien je geen nadelige punten beschrijft in je minpunten, waarom geef je het dan 3 sterren?
na 2,5 jaar een reactie, maar oke. Omdat 5 sterren een perfect plaatje moet leveren misschien?