Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 40 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Philips SPA5300 Review

Keebs 1 juni 2014, laatste update op 2 juni 2014, 213 views

Philips SPA5300

Pluspunten

• Donkere bas
  • Knop voor volume regeling

Minpunten

• Geen lang snoer om subwoofer weg te werken

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Zo'n twee jaar geleden heb ik deze speaker set gekocht en het functioneert nog steeds erg goed. De subwoofer zit een knop op om de volume van de bas te regelen, om zo je eigen voorkeur in de verhouding te regelen. Persoonlijk vind ik het prettig om tijdens een film de bas iets gedempt te hebben en hem tijdens muziek hem vol open te gooien. Ook zijn de twee speakers voor de hogere frequenties geregeld voor links en rechts wat ik weer zeer prettig vind met gamen. De knop om het volume te regelen is ook erg nauwkeurig en is in een woord ideaal.

• Medion Akoya

Heb jij ook een Philips SPA5300?