Assassin's Creed IV: Black Flag, Xbox 360

Specificaties Xbox 360 • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Assassin's Creed IV: Black Flag, Xbox 360 Review

Keebs 1 juni 2014, 208 views

Assassin's Creed IV: Black Flag, Xbox 360

Pluspunten

• Grote map
  • Veel upgrades

Minpunten

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 4
Vanaf de eerste game van Assassins Creed was ik meteen verkocht. Ik heb ieder deel van de serie gespeeld. Ik raad ook iedereen aan om dit te doen. Na Revelations die mij tegenviel is dit weer een heerlijke game van de geweldige serie Assassins Creed. Heb mij de eerste dagen helemaal lam gespeeld op mijn xbox. Ook de zeevaart vind ik een prachtige toevoeging. Je kan nu ook je boot upgraden in plaats van alleen je eigen uitrusting. Je kan je in deze game nog langer vermaken dan in Assassins Creed Brotherhood. Ik kijk alweer uit naar een eventueel vervolg van de serie.

Heb jij ook een Assassin's Creed IV: Black Flag, Xbox 360?