Specificaties 40" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KDL-40E4030 Wit Review

TheObserver 9 februari 2009, 1.194 views

Sony Bravia KDL-40E4030 Wit

Pluspunten

• Uiterlijk, beeldkwaliteit, gebruiksgemak

Minpunten

• (nog) geen.

Deze LCD TV is erg mooi. De vormgeving en uitstraling zijn aan de ene kant zeer opvallend te noemen (strak wit met een lichte glans op de omlijsting) , maar valt aan de andere kant ook helemaal weg in het interieur (de meeste mensen hebben namelijk een witte muur). De kwaliteit is ook zeer goed. Helaas is er nog te weinig te genieten op het Full-HD niveau, maar de kwaliteit van DVD's en Digitale TV wordt zelfs opgetrokken. Recent ook HD TV zenders erbij genomen en dan wordt het helemaal genieten. Het contrast en de diepte van de kleuren zijn werkelijk goed te noemen. We krijgen ook vaak complimenten van mensen die de TV qua uiterlijk zien (Wit is geen standaard kleur) en vervolgens de kwaliteit.
Ik heb de TV nu een maand of 8 en heb nog geen item kunnen ontdekken wat mij tegenstaat. Zelfs het geluid is best goed te noemen (en dat voor interne speakers).
Qua gebruiksgemak is het ook een prettige TV, gezien dat mijn oma er ook zeer snel mee overweg kon ;)

Heb jij ook een Sony Bravia KDL-40E4030 Wit?

Ik vind het een beetje summiere review. Je geeft aan dat de tv met een PS3 wordt gebruikt, misschien is het een idee om daar wat over te vertellen?
Heb je ook nog echte foto's van de TV?
wel fijn dat je oma er mee over weg kan:P stel je voor dat ze nu assasins creed niet op 1080p kan spelen. Dan moet ze weer overgaan naar lingo.
Ik denk dat TheObserver wat meer moet in gaan op de technische aspecten.

Dat andere mensen hem mooi vinden is niet echt belangrijk voor in een review.