LG G2 16GB Zwart

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB - Bekijk alle specificaties

LG G2 16GB Zwart Review

jorissimoNewbie 30 mei 2014, laatste update op 30 mei 2014, 318 views

LG G2 16GB Zwart

Pluspunten

• accuduur
  • grote en heldere scherm
  • knoppen voor geluid op de achterkant
  • prijs

Minpunten

• geen uitbreidbaar geheugen
  • vaste accu

Gekocht als vervanger voor de Galaxy S2. Prima accuduur zeker in vergelijking met Samsung Galaxy. Haal met gemak twee dagen ook als ik er regelmatig gebruik van maak. Het scherm is mooi en erg duidelijk. De bouwkwaliteit is wat mij betreft prima. Plastic of metaal maakt mij niet uit. Zo lang die niet spontaan uit elkaar valt.... Gebruiksgemak is wat mij betreft goed tot uitstekend. Had even nodig om te wennen aan de knoppen achterop, maar na een dag of twee ga je die echt waarderen. Heb nog niet uitgebreid foto's gemaakt, maar daarvoor heb ik dan ook een spiegelreflexcamera.
Het design is gewoon goed te noemen. Het model is mooi plat en het scherm neemt zo'n beetje de hele bovenkant in beslag. En dat heb ik liever dan zo'n Iphone of HTC One metalen rand.
Oh ja je kunt er ook nog mee bellen. Wat het bereik betreft nog geen problemen ondervonden.
Ik heb als negatieve punten het niet uitbreidbare geheugen en de vaste accu genoemd. Bij beiden heb ik echter nog geen problemen ondervonden. De 16GB is tot nu toe voldoende gebleken. De accu doet het nog prima.

Heb jij ook een LG G2 16GB Zwart?