Asus Memo Pad HD 7 16GB Blauw

Specificaties 7" • 1280x800 (WXGA) • 16GB • Android 4.2 - Bekijk alle specificaties

Asus Memo Pad HD 7 16GB Blauw Review

hiddes002Newbie 29 mei 2014, laatste update op 29 mei 2014, 385 views

Asus Memo Pad HD 7 16GB Blauw

Pluspunten

• De tablet ziet er mooi uit, dun met een mooi helder scherm. De bediening van de tablet is ook prima. De tablet start snel op en het werken/gamen op de tablet gaat uitstekend.

Minpunten

• Na een half jaar:
  • Na een erg goede eerste indruk en een half jaar een uitstekende tablet gehad te hebben. Vertoond mijn tablet een grote ronde scheur beginnend linksboven. De tablet is door mij normaal gebruikt. Gevolgd na een week met allemaal kleine scheuren op dezelfde plek.

Eerste indruk van de tablet:

Na een half jaar:

Eindconclusie: Snelle en goede tablet, zeker voor het geld maar.... een scherm dat bij normaal gebruik snel kapot gaat.

Heb jij ook een Asus Memo Pad HD 7 16GB Blauw?