Philips 42PFL4208H Zwart

Specificaties 42" • Full HD • LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 42PFL4208H Zwart Review

bashjuhNewbie 27 mei 2014, 436 views

Philips 42PFL4208H Zwart

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Contrast

Minpunten

• Geluid
  • snelheid SmartTV interface

Ik ben erg tevreden over de televisie!
De kwaliteit is absoluut beter dan ik verwacht had, al was een beetje gepruts in de instellingen hier wel voor nodig. De combinatie met de playstation 3 is heerlijk en vooral het contrast van de tv is hierbij top. Het geluid van de televisie is het enige echte nadeel voor mij, omdat deze niet vergelijkbaar is met de beeldkwaliteit die de tv levert. Voor alledaags tv kijken is het geluid overigens prima, maar voor films en gaming is een externe speakerset aan te raden. Gelukkig heb ik daarvoor een philips surround die het plaatje compleet maakt.

Gezien de prijsklasse waarin de tv zit, is de Philips zeker het overwegen waard.

De instellingen die naar mijn mening het beste werkte:

Preset: standard.
Dynamic backlight off
Colour enhancement Min.
Gamma 0
Game or computer off

Heb jij ook een Philips 42PFL4208H Zwart?