Apple MacBook Air 2014 13,3" 4GB, 128GB Review

rickaahzNewbie 26 mei 2014, laatste update op 27 mei 2014, 4.583 views

Apple MacBook Air 2014 13,3" 4GB, 128GB

Pluspunten

• Accuduur
  • Geen fan geluid
  • Licht
  • Snel opgestart
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Accu binnen een maand kapot, maar snel gemaakt.

Een paar maanden geleden ben ik overgestapt van een HP naar een Apple. De overgang van windows 8 naar OS X is een hele grote stap. Maar ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg goed bevalt.

Ik heb lang gezocht naar een goede MacBook en kwam uiteindelijk uit op de 13 inch MacBook Air via OnlineMacBook Het is een hele investering, maar je krijgt er daadwerkelijk topkwaliteit voor terug. Ook van Apple. Want binnen een klein maandje vertoonde mijn MacBook kuren. Hij laadde niet meer op, erg jammer want dat verwacht je niet van een laptop en al helemaal niet van een Apple MacBook van 900 euro. Maar binnen no time werd ik geholpen bij de Apple store. Na 1 dag lag mijn gerepareerde MacBook alweer klaar.

Dus voor die grote investing krijg ook gewoon goede klantenservice. Verder is de MacBook air geweldig als het aankomt op accuduur. Ik gebruik hem intensief en vaak is de accu pas na 10-12 uur volledig leeg. Dan even een uurtje aan het stroom en dan is de accu alweer op 100%.

De MacBook air is super om mee te werken, hij is licht, mobiel en snel. Dus voor mij is het de 900 absoluut waard.

Heb jij ook een Apple MacBook Air 2014 13,3" 4GB, 128GB?

Reviews door de redactie

De overgang naar iOS? Volgens mij draait een MacBook OSX en geen iOS.
Scherp, heb het aangepast ;)
'Geen geluid' is een pluspunt? Ik denk/hoop dat je bedoelt dat je geen fan hoort draaien?
Gaat inderdaad om de geluidsproductie(fan) van de laptop zelf.
...
Rare definitie van topkwaliteit.
Wel goede service als hij na 1 dag al gerepareerd klaarlag.

[Reactie gewijzigd door SlaadjeBla op 27 mei 2014 00:03]