Asus K50AD-SX014V Review

BenteENewbie 24 mei 2014, laatste update op 24 mei 2014, 119 views

Asus K50AD-SX014V

Pluspunten

• Gaat lang mee (+/- 7 jaar)
  • Stevig, buitenkant gaat niet kapot

Minpunten

• Zwaardere games draaien er niet goed op

Ik heb deze laptop ongeveer 7 jaar gehad, het is een prima laptop. Alleen zwaardere games draaien er niet fantastisch op. Voor de rest geen problemen mee gehad.
Ik weet niet meer precies hoeveel ik ervoor heb betaald, omdat ik hem van mijn ouders heb gekregen, maar volgens mij was het rond de 500 euro.
Ik vind ASUS zeker een goed merk, sterke laptops voor weinig geld. Applicaties zoals Word en Powerpoint werken prima, net zoals het afspelen van multimedia. Ook internetten gaat prima, kan veel tabbladen open hebben. Het enige nadeel vind ik dus dat hij zwaardere games, zoals de Sims niet goed draait.
Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben! Als jullie nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

Heb jij ook een Asus K50AD-SX014V?

Deze laptop heeft een Radeon Mobility 4570... Deze is 4 jaar oud...
Ow, dat is echt een domme fout van mij, kan de andere ASUS K50AD wel ouder zijn? Dankjewel voor je reactie trouwens!
De 4000 serie voor desktips is sept 2008 uitgekomen zie ik net, mijn fout dus!

[Reactie gewijzigd door mimang op 24 mei 2014 20:55]

Ow haha gelukkig maar! Toch bedankt voor het controleren ;) als iemand trouwens nog iets heeft aan een kapotte versie hiervan, hoor ik het graag!