sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Sennheiser PX 100-II (Zwart)

Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser PX 100-II (Zwart) Review

Tymusz 22 mei 2014, 562 views

Sennheiser PX 100-II (Zwart)

Pluspunten

• diepe bass, en mooi hoog.
  • goeie dynamiek.
  • opvouwbaar, dus klein in de binnenzak te doen

Minpunten

• geen vervangbaar snoer
  • doosje zoals de 1e versie had mis ik

goeie koptelefoon voor niet te veel? Dit is 'm!

Ik ben nog steeds af en toe verbaasd over hoe goed Sennheisers in het algemeen klinken, en ook bij deze heb ik af en toe het gevoel dat mijn boxen gewoon nog aan staan. (die 'klacht' krijg ik ook van andere Sennheiser gebruikers). Als ik dan de koptelefoon even af zet, blijkt het toch echt de Sennheiser zelf te zijn.

De vorige versie (de PX-100 dus) had ook nog een mooi plastic opbergdoosje, de PX-100-II komt helaas alleen met een nylon zakje, en is daarom iets kwetsbaarder.

Perfecte koptelefoon voor telefoons, maar ook voor PC, TV en stereo-installaties.

Voor deze prijs zou ik het zeker niet laten, je krijgt geen spijt.

Heb jij ook een Sennheiser PX 100-II (Zwart)?