Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Specificaties Bedraad met USB en 3.5mm - Bekijk alle specificaties

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset Review

PimvanderWeide 21 mei 2014, laatste update op 21 mei 2014, 411 views

Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset

Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 5

Ik heb de Razer Electra, Plantronics GameCon 780 en de Logitech met elkaar vergeleken, omdat iemand me bij MediaMarkt mij wist te vertellen dat er niet veel verschil tussen zat.
Razer Electra heeft leerachtige kussens, en ik als zweterige ICT-er gaat dat erg plakken.
De Plantronics Gamecon 780 vond ik te veel nog tegen het oor aan zitten.
Daardoor voor deze headsset gekozen, en het enige probleem wat ik tegen gekomen ben, is de kleur ! Via een usb naar dubbel analoog naar je koptelefoon met een enorm lange kabel is ideal als je een vaste pc hebt. Als je een laptop hebt, kan je de kabel ook nog rollen met zo'n klittenband ding.
Geluidkwaliteit is heel mooi, surround is voor veel games prima, en de bovengenoemde headsets vallen mooi onder het 100 euro budget.
Deze headset zit lekker, ventileert goed, en heeft een mooi afgewerkte microfoon.
Ik zeg, Doen !

Heb jij ook een Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset?

[Reactie gewijzigd door PimvanderWeide op 21 mei 2014 17:29]