Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE32F6200 Zilver Review

Marctraider 21 mei 2014, 351 views

Samsung UE32F6200 Zilver

Pluspunten

• Mooi design, maar dan heb je ook alles gehad.

Minpunten

• Zeer slecht LCD paneel.
  • Slechte zwartwaarden en kleuren weergave.
  • Pixels zijn ietwat vaag, niet zo scherp als ik bij mijn oude LG gewend bent.
  • ik denk dat het alleen stoort zodra je de PC er op aan gaat sluiten.

Ik wilde dus een nieuw scherm kopen en deze TV had bij alle sites ongeveer tussen de 4 a 5 sterren.

Ik kan eigenlijk heel simpel hierover zijn, als beeldkwaliteit je lief is koop dit scherm NIET. Kleuren zijn waardeloos en de zwartwaarden zijn gewoon slecht. ik heb dagen geprobeerd dit ding redelijk af te stellen maar geen resultaat. Vergeleken met mijn oude LG 32 incher van 4 jaar terug is dit gewoon een bar slechte TV.

Ik kan ook niet geloven dat dit scherm zo'n goede score krijgt, waarschijnlijk omdat mensen hem hoofdzakelijk als TV gebruiken en tjah, dan zie je nou eenmaal niet makkelijk de 1 op 1 pixel basis zoals je hem op een PC aansluit.

Op een of andere manier leek het net of het light van de subpixels overliepen naar de naastgelegen subpixels. PC mode of Game mode het mocht allemaal niet baten.

Als laatste, de kijkhoek is zeer slecht te noemen op did scherm, een kleine hoofdbeweging is al merkbaar.

Dus conclusie, zeer goedkoop LCD paneel. Als je echt een 32 incher zoekt en met hetzelfde design, doe de gok op de F6400 instead.

Heb jij ook een Samsung UE32F6200 Zilver?