Wolfenstein: The New Order, Windows

€ 6,-
Specificaties PC • Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Wolfenstein: The New Order, Windows Review

LightybreeNewbie 21 mei 2014, laatste update op 21 mei 2014, 2.309 views

Wolfenstein: The New Order, Windows

Pluspunten

• Explosies
  • B.J. Blatzkowitz
  • Goede Gameplay
  • Goede kwaliteit voor oog
  • Replay Value
  • Explosies
  • Sex scenes

Minpunten

• Geen Multiplayer (nog niet...?)
  • Beginscherm meot verduidelijken dat mensen neit over nazi's moeten zeuren
  • groot formaat, niet geschikt voor medium en lagere klasse game-pc's

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Waar moet ik beginnen? Wolfenstein, de vader van de huidige game industrie en grondlegger van de shooter genre(s), komt terug met een 4e titel, gebouwd op de IDTech engine 5, die vooral gefocust is op realistische movement en enviorment.

Het spel had ik bij GameMania ge-preordered voor ene mooie prijs van 50,-, redelijk standaard voor een PC Game die nieuw uitkomt.

De kwaliteit is echt goed op mijn systeem, nu natuurlijk als net nieuw hier en daar een klein beetje buggy, maar in de net-uit fase mag je er nog niet over praten ni mijn mening als beta-tester, er zijn altijd dingen die over het hoofd worden gezien.

Gebundeld met een bloederige en wanzinwekkende omgeving, storyline en BJ, krijg je in het verhaal een brandende passie voor haat tegen nazi's.

de passie is zo groot, dat zelfs op de jewecase, en bij het startscherm een hele beschrijving staat over dat nazis fout zijn, en het niet het spel zijn fout is als een amerikaan hun aanklaagd voor facisme enzo.

Sounds en Video kwaliteit is enorm goed, samen met controls en gameplay, de kleine dingetjes zoals onderscheid maken tussen toggle crouch/aim en aim/crouch is er... en springend schieten!

Het spel is stabiel, en komt met VEEL secrets, achievements en extras, zoals de Enigma codex.

zeker een aanrader, je mag hem neit missen ;)

Heb jij ook een Wolfenstein: The New Order, Windows?

USB 3.0 2TB HDD, draai je games werkelijk vanaf een USB disk?? Bevalt dat, is de snelheid voldoende?

Je windows staat wel op een SSD of HDD toch zeker?
Games vanaf een USB 3.0 disk voelen hetzelfde als een standaard hardeschijf. Ik heb tot nu toe niets gemerkt aan verschil tussen "onboard" hdd's of USB 3.0 hdd's. Enige wat kan zijn is dat je CPU wat harder moet werken voor de verbinding, maar da's nauwelijks merkbaar.

Ik vond het op zich wel handig werken met mijn vorige laptop, die had alleen een vastgesoldeerde SSD en als ik wilde gamen had ik al m'n games bij me op een HDD. Veel makkelijker dan het vervangen van die SSD iig :P
ik dacht dat je met usb last zou hebben van de polling interval, maar misschien is dat met usb 3 niet het geval. toch maar eens testen :D (hoewel het met steam streaming nu misschien niet echt meer nodig is)

[Reactie gewijzigd door fre0n op 22 mei 2014 12:31]

hoe doe je dat dan als de harde schijf niet is aangesloten ? Intern (binnen het OS) zorgt dat natuurlijk voor allerlei broken links, het OS denkt dat spellen geinstalleerd zijn op een bepaalde pad maar die is dan niet aanwezig ?!
Ik zorgde voor altijd dezelfde schijfletter als hij aangesloten werd, op die manier zijn je paden gewoon heel.
Over het algemeen zocht ik de games toch op via de Explorer, maar in het geval van links of bijvoorbeeld Steam is het aan te raden Steam ook op te slaan op je externe HDD en de links niet te gebruiken tot je HDD er weer aan hangt.
Wat is een "terrabit internetverbinding?''
niet echt internet, das lokaal...
bedoel je niet gewoon 1TeraByte (TB) lan/wlan verbinding (bedraad
yup, dat ja...sorry dat ik scheef ben met typen D:
maakt niks, maar edit het zo alsjeblieft even. leest een beetje makkelijker :)
Zou nog knap zijn, heb jij thuis een 1000 Gb/s LAN?
kheb van die mini-glasvezel kabels en routertjes van mijn mentor gekregen, di zijn terrabit-capable
dat wil niet zeggen dat je modem/router dat uitzend
nee, een ik gloof een 500mb/s. ik ben 12 dus woon nog thuis, m'n moeder wil geen meer betalen aan internet E.D.

[Reactie gewijzigd door jurrejonker op 21 mei 2014 16:04]

...

[Reactie gewijzigd door xCell op 21 mei 2014 17:11]

Tot 2x toe als plus explosies als positief punt. Geen idee wat daaraan te plussen is ze zijn vrij nep...

Als je tijdbom op de bom plakt dan zou die bunker niet meer heel moeten zijn en komt maar klein knalletje vanaf / schade is vrij beperkt....
Er bestaan echter geen 8-core i7 CPUs. Het zijn Quadcores of Hexacores met HT, wat op 8 of 12 threads neer komt. Thread=/=Core.
Nou nou. Als je geen onjuiste informatie verschaft en daadwerkelijk moeite steekt in het schrijven van een review die enigszins hout snijdt zouden we deze discussie niet hebben.
geen idee of het iemand al is opgevallen of het een hele serieuze review is
tjonge jonge, met alle respect maar voor iemand die in zijn profiel developer plaatst weet je bar weinig wat betreft het PC-platform, waar je waarschijnlijk op ontwikkeld... Dus zie de opmerkingen meer als een soort advies om jezelf er wat meer in te verdiepen, kan je verzekeren (als zijnde echte developer met nogal wat jaartjes ervaring) dat dat helemaal geen kwaad wordt, sterker nog de waardering vanuit je werkgever en collega's is des te meer !
Nou, hij heeft zeker een punt, er zit een stevig verschil tussen threads en cores.

Review zelf, als ik dit al een review mag noemen, vind ik wel echt knap beroerd geschreven.
"NVIDEA GeForce 685" :?
Het is NVIDIA geen NVIDEA 8)7

Is het omdat het Nivea (de deo, etc) is en de mensen er dan maar nvidea van maken?
ohzo.. whoopsie :3