WD Green HDD, 3TB Review

Gradenko 19 mei 2014, laatste update op 19 mei 2014, 701 views

WD Green HDD, 3TB

Pluspunten

• 'Green' dus milieubewust en zuinig

Minpunten

Dit nieuwe 3TB schijfje nu een week in bezit, mijn tweelingbroer en ik hebben al wel eerder Western Digital schijven gekocht, nog nooit problemen mee gehad. De schijf is 'green'. Mooi om te weten dat je schijfje ook een stukje meehelpt om wat zuiniger op de planeet te zijn.
Vergeet in Windows niet voor dat je een partitie maakt, de schijf te converteren naar een GPT-schijf zodat je tenminste één partitie van de hele schijf kan maken. Een MBR-schijf kan alleen partities aan met een grootte van 2 TB. Windows herkende de schijf direct in opslagbeheer en na conversie naar GPT was het formateren ook zo gepiept.
Noot: Schijfje bij Mycom.nl gekocht en zeer snel gekregen (zonder schroefjes) al heb ik die in mijn kast niet nodig, dus voor mij geen bezwaar.

Heb jij ook een WD Green HDD, 3TB?