1 review

LG Optimus F5 Zwart

Specificaties 4,3" • 960x540 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG Optimus F5 Zwart Review

Talyan 15 mei 2014, 294 views

LG Optimus F5 Zwart

Pluspunten

• Stabiel
  • Licht
  • Mooi
  • Dun
  • Helder scherm

Minpunten

• Geen flitser op camera.
  • Hooftelefoon ingang is absoluut waardeloos.
  • Voelt een beetje gammel

Ik zal het kort houden, dit is vooral een persoonlijke ervaring met deze telefoon. Ik heb eigenlijk veel te weinig verstand van telefoons om er inhoudelijk iets goeds over te kunnen zeggen. De telefoon is stabiel, licht en ik vind hem persoonlijk ontzettend mooi.

Het grootse minpunt van deze telefoon is de hooftelefoon ingang. Deze is veel te fragiel. Ik heb de telefoon net voor de tweede keer weggestuurd ter reparatie en ik vind het hoog tijd dat ik mijn gal spui over het internet. Na ongeveer een half gebruik (dagelijks in de bus) maakt het apparaatje geen contact meer met het onderste deel van het jack stekkertje. Dit zorgt er voor dat allen het rechter oortje nog maar geluid produceert.
Ander minpuntje (Hoewel dit voor mij totaal geen issue is.) is dat de rest van de telefoon een beetje breekbaar voelt. Ik ben nog nooit zo bang geweest het achterklepje te breken bij verwijderen, en de linker onderhoeken (Waar de touch knopjes zitten) veren wel erg ver mee.

Heb jij ook een LG Optimus F5 Zwart?