Specificaties 5,2" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG G2 16GB Zwart Review

sowen 15 mei 2014, laatste update op 15 mei 2014, 429 views

LG G2 16GB Zwart

Pluspunten

• kan een scherm 'delicious' genoemd worden? deze wel!
  • Gorillaglas 2 is zo glad, het voelt alsof je vinger op een luchtkussen glijdt
  • prijs is onvoorstelbaar voor zo'n top model. zeker als je ook nog van de ¤50 cashback van LG gebruikmaakt (kijk op de website van LG). Ik heb uiteindelijk slechts 299 voor mijn LG G2 betaald.
  • accu, accu, accu. LG is één van de weinige fabrikanten die snapt hoe belangrijk dit is.
  • weinig bloatware (en kan makkelijk geroot worden om bloatware uit te schakelen).
  • fabrikant houdt de Android-versie relatief snel bij (iets wat HTC zelden deed)
  • voldoende toekomst bestendig met snelle CPU en 2GB RAM

Minpunten

• Plastic achterkant, maar dit vind ik eigenlijk geen probleem.
  • Kan geen SD-kaart instoppen, maar eigenlijk is dit voor mij ook geen probleem. Hoewel bij iedere device die ik heb de voorkeur geef voor deze mogelijkheid, in praktijk doe ik het nooit. 16GB is voor mij voldoende, en overzetten van bestanden doe ik met ES File Explorer via wifi.

Prachtig scherm, snelle CPU, veel RAM, relatief lage prijs voor een topmodel. Ondanks de plastic achterkant, is deze foon een plezier om te zien, houden en gebruiken. Scherm is groot, maar omdat de randen daar omheen zo dun zijn, voelt de apparaat zelf niet zo groot.

Op mijn HTC Sensation haalde ik hooguit 1 dag op een volle accu, met de LG G2 haal ik minimaal 3 dagen en meestal 4 (en ik gebruik de LG G2 meer, omdat het door de snelheid nu eenmaal bruikbaarder is).

Voor mij is deze foon zo snel en het scherm zo goed, dat ik nu nauwelijks mijn tablet gebruik.

De prijs is onvoorstelbaar voor zo'n top model. Zeker als je ook nog van de ¤50 cashback van LG gebruikmaakt (kijk op de website van LG). Ik heb uiteindelijk slechts 299 voor mijn LG G2 betaald.

Heb jij ook een LG G2 16GB Zwart?