Steelseries 4HD Review

Verbeek 62Newbie 14 mei 2014, laatste update op 14 mei 2014, 304 views

Steelseries 4HD

Pluspunten

• heel precies
  • lekker dun
  • erg snel
  • je went er heel gemakkelijk aan

Minpunten

• iets scherpe randjes (kun je afvijlen)

We waren toe aan een nieuwe muismat voor onze laptop en pc. Deze mat is lekker groot. De zwarte kleur is mooi neutraal en past overal bij. Deze mat is ook lekker dun en blijft uitstekend op zijn plek liggen. Ik gebruik hem oa voor internetten, Word, Excel, mailen en fotobewerking. Mijn vrouw speelt er snelle games mee. De muis glijdt heel gemakkelijk en is heel precies. Zowel bij een ouderwetse muis met een balletje als een optische muis. Kortom, deze mat werkt erg plezierig en is een echte aanrader.
Zeer tevreden dus. Op Ytube staat er ook een filmpje over.

• Logitech optical mouse
  • Logitech muis met balletje

Heb jij ook een Steelseries 4HD?