Specificaties SD LED-beamer , 100" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

Asus S1 Mobile LED Projector Review

ChoppyNL 14 mei 2014, 2.339 views

Asus S1 Mobile LED Projector

Pluspunten

• Mooi design. Ideaal klein formaat. Portable. Kan op ingebouwde accu 3 uur projecteren. Gunstige prijs.

Minpunten

• Weinig lumen. niet de beste tekst display bij vooral kleine tekst.

Contrast / helderheid Score: 5
De ASUS S1 Projector is voor mij een ideale oplossing!
Ik heb hem vooral gebruikt voor het kijken van series en films. Door het formaat en design is het geen storende factor in je woonkamer. Ik woon niet erg groot, dus qua projectie afstanden geen probleem.

Een nadeel: Kleine en dunne tekst is niet erg goed leesbaar. De input is wel 1080p maar hij output maar 480p. Als dat een probleem voor je is kan je beter voor het uitgebreidere model gaan (ASUS P1 Projector).

Voor de prijs dus een erg fijne gadget! Ideaal om films te kijken en powerpoint presentaties te geven (Met wat grotere tekst prima leesbaar) . Hij is erg portable en makkelijk op te bergen met de bijkomende hoesjes. Ook gaaf voor eventuele feestjes. Een projectie van video clips op de muur projecteren is best hip!

Heb jij ook een Asus S1 Mobile LED Projector?