Specificaties Rad. HD6970 (880MHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI R6970-2PM2D2GD5 Review

scuzzo7 14 mei 2014, 123 views

MSI R6970-2PM2D2GD5

Pluspunten

• Gesloten kaart met een grote fan, alle hete lucht wordt naar buiten geblazen. Erg fijn als je ooit iets met crossfire wil doen en goed voor de algemene lucht temperatuur in de kast.
  • Erg hoge prestaties
  • Veel aansluitingen (2x dvi, 1x hdmi, 2x mini dp)
  • Goed te klokken (al levert dat relatief weinig op)

Minpunten

• Af fabriek een hoge idle snelheid
  • Datwasset.

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb deze kaart gekocht voor mijn werkstation waarop ik hem met kleurcorrectie software gebruikt heb en ook best nog wat op heb zitten gamen, o.a. Bioshock Infinity en Simcity draaien er zonder overclocken al op maximale kwaliteit op. Wel merkte ik dat de kaart wat hoog idle liep, dus daar heb ik een stokje voor moeten steken met wat cooler master e1 pasta. Verder niks geks hoeven doen, de idle was daarna een stuk prettiger. Als je gamed gaat hij wel hard maar ja, dan heb je ook geweld uit je speakers. Tijdens het werk is het wat minder maar dan zet ik gewoon muziek aan.

Heb jij ook een MSI R6970-2PM2D2GD5?