Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Wit)

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Wit) Review

MarchelV 13 mei 2014, 545 views

Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Wit)

Pluspunten

• Veel knoppen die allemaal afzonderlijk te programmeren zijn.
  • Werkt naadloos samen met de Logitech software van het toetsenbord.
  • Zachte kabel die niet in de weg zit.
  • Verlichte knoppen met voelbaar rellief (om gemakkelijk de toetsen te vinden)

Minpunten

• Niet de mooiste afwerking, hier en daar scherpe randen.
  • Iets aan de grote kant zodat de voorste duimknoppen lastig in te drukken zijn.
  • Beetje korte kabel (1.5 meter ipv 2 meter zoals op de doos staat)
  • Werkt alleen op USB2 en hoger (dus niet op de USB1 hub van Logitech toetsenborden)

Vandaag de trotse eigenaar geworden van een G600, omdat ik de muis nog maar net heb is de review een beetje karig.

Waarom een G600?
Omdat ik graag MMO's speel (voorheen WoW, nu Wildstar) wou ik een geschikte muis met veel knoppen die instelbaar zijn.
Na het nodige detective werk was de keuze beperkt tot de Logitech G600 of de Razer Naga, beide muizen met voldoende knoppen. Volgens de kenners zou de Logitech iets beter zijn, omdat ik ook een Logitech G15 toetsenbord heb heb ik maar voor de Logitech muis gekozen.

Logitech fanboy dus?
Ja en nee, tot nu toe altijd gelukkig geweest met mijn Logitech producten dus misschien heb ik wel een beetje een roze bril op.

Plaatjes
Voor nu twee plaatjes, het bovenaanzicht en de knoppen aan de zijkant.

Heb jij ook een Logitech G600 MMO Gaming Mouse (Wit)?

Ik vond hem zelf net wat te zwaar, heb daarom de gewichtjes eruit gehaald en nieuwe voetjes geplaatst. Nu is het voor mij de perfecte muis. Voor fps games switch ik nog steeds terug naar de g5.
Gewichtjes? Da's nieuw voor mij. Staat ook niet in de handleiding.
KLopt dat staat niet in de handleiding }> Maar ze zitter er wel 2, heel makkelijk te vrwijderen. zorg wel dat je nieuwe muisvoetjes hebt want die krijg je er niet heel vanaf :)