Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad Zwart Review

ElSticky 12 mei 2014, laatste update op 15 mei 2014, 413 views

Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad Zwart

Pluspunten

• Voelt aangenaam aan
  • Goede batterij
  • Goede draadloze verbinding
  • Nauwkeurig
  • Functionaliteit van 360 controller maar...

Minpunten

• ... knopjes zitten iets losser

Deze gamepad nu een drie dagen in bezit en tot nu toe bevalt hij me erg goed. De kwaliteit is net iets minder dan een originele Xbox 360 controller maar dat merk je eigenlijk eigenlijk aan het feit dat het D-Pad en de knopjes wat losser zitten.

Hij voelt echter erg comfortabel aan met zijn rubberen afwerking en hij speelt ook fijn. De batterij gaat ook goed mee en is ingebouwd dus dat is nog een leuke extra zodat je niet telkens batterijen hoeft te wisselen. Ik heb hem gevonden voor 35 en dat is 15 euro minder dan de echte Xbox 360 Controller for Windows (deze kost op moment van schrijven 50 draadloos).

Ook de ontvangst van het apparaatje is voor mij (3-4m) afstand uitstekend. Ten opzichte van de echte 360 controller biedt hij ook de optie voor Direct Input zodat je hem ook kan programmeren met oudere games. Bij nieuwere games kan je het dan weer makkelijk houden met XInput, dan wordt hij automatisch naar de settings van een 360 controller gezet.

Heb jij ook een Speedlink XEOX Pro Analog Wireless Gamepad Zwart?