Asus M5A78L-M/USB3

Specificaties Socket AM3+ • Micro-ATX • AMD 760G chipset - Bekijk alle specificaties

Asus M5A78L-M/USB3 Review

NikayK 12 mei 2014, laatste update op 13 mei 2014, 1.094 views

Asus M5A78L-M/USB3

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Goedkoop
  • Alle essentiele dingen zijn aanwezig
  • Usb 3.0 aan de achterkant van je computer

Minpunten

• Maar 1 case fan header op moederbord
  • Geen usb 3.0 headers voor je case usb 3.0

Layout Score: 5
Eventjes een korte revieuw voor dit moederbord omdat deze er nog niet was.
Ten eerste ziet dit moederbord er mooi uit ( voor als je er een raampje in hebt zitten).
Ook is dit moederbord redelijk goedkoop en er zitten alle essentiele dingen op.
Toch had ik niet goed geresearcht en kwam op een paar kleine problemen met het in elkaar ztten van mijn pc.
1. Er zit maar 1 case fan header op het moederbord, dit betekend dat je je fan op de voeding moet aansluiten waardoor hij altijd op 100% draait.
2. Er zitten GEEN usb 3.0 headers binnenin je pc.
dus als je een case hebt met usb 3.0 kan je deze niet aansluiten.

Verder prima moederbord in mijn beleving.
Overclocken nog niet gedaan.

• 4x2gb ram
  • AMD FX-8350
  • cooler master tx3 evo
  • corsair 200r
  • corsair cx750M
  • MSI geforce gtx 770

Heb jij ook een Asus M5A78L-M/USB3?

Ik zou niet overclocken met dit moederbord, dit plankje heeft namelijk geen goede stroomvoorziening. En jouw 8350 wil wel aardig wat stroom gebruiken.
Miss is een fan-controler een optie ? ;)
Iets te duur voor het geld dat ik voorlopig nog over heb :P

[Reactie gewijzigd door NikayK op 13 mei 2014 16:13]