Specificaties Full HD met 12x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Handycam HDR-PJ650VE Review

aktweakers 12 mei 2014, 600 views

Sony Handycam HDR-PJ650VE

Pluspunten

• stabiliteit
  • opnamen bij weinig licht
  • geheugenopslag (ook simpel SD-kaartje erin)
  • opties
  • één door gebruiker gekozen instelling is handmatig te doen
  • GPS

Minpunten

• overzetten beelden PC <> camera niet echt handig
  • slechts één optie handmatig te doen, de rest via menu

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
Wat ik zocht: handzame camera die ook in weinig licht en moeilijke omstandigheden mooie beelden maakt. Heb ik die gevonden? Ja!

Deze camera is geweldig als je zoomt en/of bij weinig licht opnamen maakt. De stabilisatie is geweldig en heel erg vergevingsgezind. Verder heeft de camera genoeg opties om ook andere speciale situaties aan te kunnen. Zo heb ik bij atletiek al vaak slow-motion opnamen gemaakt en dat ziet er geweldig uit.
De camera is klein en handzaam, maar zelfs met mijn grote handen redelijk goed te bedienen. In het begin is het wennen aan touch screen en zoeken in de menu's. Ik vond de menu's in eerste instantie niet superlogisch. Later wende het.
Mijn vergelijkingsmateriaal: een oudere Sony camera. Dit was destijds een zeer goede consumercamera. Deze PJ650 is veel beter.

Heb jij ook een Sony Handycam HDR-PJ650VE?