Rocki Play Paint It Black Review

BlooDbeak 11 mei 2014, laatste update op 11 mei 2014, 358 views

Rocki Play Paint It Black

Pluspunten

• Wireless Speakers

Minpunten

• Rocki app op Android heeft weinig functionaliteit en werkt niet vlekkeloos

Geluidskwaliteit Score: 4
Met de Rocki Play kun je je bedrade speakerset draadloos benaderen. Ik kon dit al via mijn HTC Media link en mijn TV, maar het nadeel hiervan was dat ik mijn TV dan ook aan moest hebben. Nu ik de Rocki Play heb hoeft de TV niet meer aan te staan.

Het is een leuke gadget voor een goeie prijs. Helaas is de Rocki App op android op dit moment helaas niet optimaal en ondersteunt op dit moment bijvoorbeeld nog geen Spotify. Andere apps als AllShare zouden op dit moment beter moeten werken maar vereisen wel een geroot toestel. Zelf heb ik dit nog niet kunnen testen omdat ik niet over een geroot toestel beschik.

Rocki heeft beloofd de App te verbeteren en Spotify en Deezer ondersteuning toe te gaan voegen. Voor nog geen 50 kun je je aan dit product geen buil vallen. Toch zou ik dit product niet aan iedereen aan bevelen. Zonder een geroot Android device kun je immers op dit moment alleen muziek die op de telefoon of tablet staat afspelen.

Heb jij ook een Rocki Play Paint It Black?

Heb je de Beta firmware geprobeerd voor de Rocki? Ik begrijp dat deze Spotify Connect ondersteund! Misschien het uitproberen waard:

[Reactie gewijzigd door laminaatplaat op 20 oktober 2014 13:55]

Ik heb een email gestuurd met de vraag of ik de beta versie van de firmware kan testen. Ik zal hier vermelden of dit goed functioneerd.