Specificaties 32" HD Ready LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE32EH4000 Review

Jesse JeremyNewbie 7 mei 2014, 360 views

Samsung UE32EH4000

Pluspunten

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aansluitingen
  • Mooi beeld met HD-Ready
  • Afstandbediening

Minpunten

• De dikte van de TV

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Ik heb de Samsung UE32UH4000 nu net iets langer dan een jaar in gebruik. Wat mij vooral aantrok was de prijs, ik heb hem destijds voor 249,- gekocht. Ik gebruik de TV niet alleen voor het TV kijken, maar ook voor mijn Playstation en ook gebruik ik het als 2e scherm voor mijn laptop die ik makkelijk kan aansluiten door middel van een HDMI-kabel. In ruim een jaar heeft de TV mij nooit in de steek gelaten. Ook vind ik de afstandsbediening fijn in gebruik. Het enige (mogelijke) nadeel is de dikte van de tv, met ruim 9 cm is dit zeker niet de dunste televisie. Maar ik stoor me er totaal niet aan en de TV is nog steeds erg licht.

Heb jij ook een Samsung UE32EH4000?