Specificaties DLNA -support, WiFi, 512MB - Bekijk alle specificaties

Xtreamer XtreamerTV 512MB Review

MarcokersNewbie 6 mei 2014, 328 views

Xtreamer XtreamerTV 512MB

Pluspunten

• Design, prijs/kwaliteitsverhouding (tot op zekere hoogte)

Minpunten

• Langzaam, slechte ondersteuning. Na updates werken een groot aantal "apps" niet meer.

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb nu enkele maanden een XtreamTV. In eerste instantie best een redelijk mooi een klein apparaatje. Het menu lijkt in eerst opzicht best diep en onoverzichtelijk, als je vervolgens de firmware upgrade wordt dit alleen maar erger. Hier toch enigzins doorheen gekeken te hebben, je vind vanzelf snelle manieren om snel bij de gewenste mappen te komen. Echter is het apparaatje ontzettend traag met het herkennen van nieuwe videobestanden. Als de XtreamerTV al niet vastloopt, moet je geluk hebben dat hij het bestand kan afspelen, als je dan vervolgens op hun forum op zoek gaat naar hulp, vind je 1 onderwerp waar een klant wordt afgeblaft dat het niet hun schuld is dat de "illegale meuk" die je probeert af te spelen niet door hun chipset wordt ondersteund. Ik loop echter zelf steeds vaker tegen dit probleem aan, en er wordt geen oplossing geboden. Vandaag was echter de druppel, na enkele maanden dienst te hebben gedaan weigert hij nog langer mijn afstandsbediening te herkennen. Ik ga denk ik niet eens proberen om het mogelijk te repareren, ik ga op zoek naar een beter en misschien iets duurdere mediaspeler.

Heb jij ook een Xtreamer XtreamerTV 512MB?