1 review

Eminent Bluetooth Keyboard speciaal voor tablets - Reviews

Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Eminent Bluetooth Keyboard speciaal voor tablets Review

LEX63 5 mei 2014, laatste update op 15 september 2016, 143 views

Eminent Bluetooth Keyboard speciaal voor tablets

Slecht sinds 1½ defect, te korte levensduur om dit toetsenbord aan te bevelen.

Pluspunten

• Tikt lekker.
  • Zeer zuinig in gebruik nu al ruim 3 maanden op de 2 originele AAA batterijen.
  • Makkelijk mee te nemen.
  • Makkelijk te koppelen.

Minpunten

• Korte levens duur na 1½ jaar defect.

Zelden zo goed product gekocht, Het werkt nu al ruim 3 maanden op twee AAA batterijen, Het toetsenbord tikt heerlijk.

Makkelijk mee te nemen en te koppelen aan een toepassing.

De reden dat ik dit toetsenbord heb gekocht is omdat telkens het originele toetsenbord van mijn Dell inspiron 6400 kapot gaat. Iedere keer de rij A t/m L

Daar dit een oude notebook is wil ik er geen geld meer investeren, dit Bluetooth toetsenbord kan altijd nog voor andere toepassingen gebruikt worden.

Ik kan dit toetsenbord aan ieder aanbevelen, "niet meer dus" lees tekst hieronder.

Update 25-06-2015

Sinds 3 dagen opeens defect van de onderste rij werken de toetsen ZXCVM niet meer. erg lastig.

Ik heb vandaag maar een nieuwe gekocht.

Een vergelijkbaar toetsenbord van het merk Rapoo model E6100.

Heb jij ook een Eminent Bluetooth Keyboard speciaal voor tablets?